Najczęściej zadawane pytania

Tak. Każda szafa w zakładce "Cechy produktu" posiada cechę "Głębokość montażowa", która informuje o jakiej maksymalnej głębokości można zamontować sprzęt rack-owy w szafach Lanberg. Producent (mimo faktycznych warunków) nie gwarantuje możliwości zamontowania sprzętu o większej głębokości niż deklarowana wartość. Wszelkie wartości są wyrażone w milimetrach.

Tak. Każda z nowych szaf wiszących Lanberg posiada 4 otwory na zamontowanie kółek.

Wszystkie szafy Lanberg są produktami do łatwego, samodzielnego montażu. Dzięki temu wszystkie jej odseparowane od siebie elementy są spakowane w płaskim opakowaniu/ach (tzw. flat pack) co znacznie ułatwia proces logistyczny oraz transportu.

W zależności od typu szafy i jej rozmiarów ilość kartonów dla każdej z szaf wynosi następująco:

  • Szafy wiszące jednosekcyjne: 1 karton,
  • Szafy wiszące dwusekcyjne: 1 karton,
  • Szafy open rack: 1 karton,
  • Szafy stojące do szerokości x głebokości 600 x 800: 3 kartony,
  • Szafy stojące od szerokości x głębokości 800 x 800: 4 kartony.

Zanim rozpoczniesz formalną procedurę zgłoszenia reklamacyjnego, warto wcześniej sprawdzić czy jest możliwość uzyskania zdalnej pomocy w rozwiązaniu problemu kontaktując się z nami poprzez formularz kontaktowy, uprzednio zapoznając się dokładnie z procedurą zgłaszania problemu.

Jeśli stwierdzono finalnie wadę produktu, której nie można naprawić (po uprzednim kontakcie z wsparciem zespołu Lanberg), istnieje możliwość jego zareklamowania do głównego dystrybutora na terenie Polski, który odpowiada za procedury RMA.

 

Jeśli produkt został zakupiony u:

  • Subdystrybutora - AB, ABC Data, Action, Incom: Przejdź na zakładkę składania reklamacji RMA strony Impakt S.A., klikając TUTAJ, a następnie wypełnij odpowiedno oznaczone pola jako wymagane. Wszelkie szczegóły dotyczące składania reklamacji na podanej stronie można uzyskać bezpośrednio u dystrybotra Impakt.
  • Hurtowni, instalatora, integratora, sklepu detalicznego: Zgłoś stosowną informację Twojemu sprzedawcy.

Nasze produkty mogą Państwo zakupić u naszych partnerów lub u oficjalnego i wyłącznego dystrybutora na terenie Polski. Szczegółowe informacje znajdują się TUTAJ.

Jako marka Lanberg nie prowadzimy bezpośrednio działalności detalicznej ani hurtowej, w tym przygotowywania ofert.

Wszelkie zapytania e-mail:

  • Poprzez formularz kontaktowy,
  • Poprzez bezpośrednią wiadomość na support@lanberg.pl

będącymi inne niż techniczne prosimy kierować do naszych partnerów lub do dystrybutora na terenie Polski.

Routery marki Lanberg są głównie dedykowane do współpracy z operatorami internetowymi, jednocześnie zachowując prostotę, wydajność i elastyczność użytkowania dla zwykłego użytkownika. Stale z naszymi partnerami i nie tylko dążymy do rozwoju oprogramowania routerów, tak aby spełniało ono oczekiwania jak największej grupy jego odbiorców. Każda uwaga, opinia, sugestia jest dla nas ważna. Niemniej jednak wszystkie propozycje są sprawdzane pod względem szerokiego zapotrzebowania i możliwości czasowych oraz technicznych.
 

Jeśli również i Ty masz pomysł, chęć usprawnienia oprogramowania, rozszerzenia funkcjonalności, dodania nowych możliwości możesz nam je przesłać poprzez formularz kontaktowy, wpisując w temacie "Sugestia usprawnienia oprogramowania routerów Lanberg".

Z każdą sugestią postaramy się zapozać oraz spróbujemy (o ile to możliwe) wdrożyć ją do oprogramowania, które naszym celem jest stopniowo rozwijać.

Domyślnie nie są stosowane żadne zmiany, które ograniczałyby dostęp do tego typu usług. Może nastąpić sytuacja w której to na specjalny wymóg dystrybutora na dany kraj mogą zostać wdrożone odpowiednie zabezpieczenia bądź dedykowane hasło. W celu uzyskania dostępu prosimy o kontakt z dystrybutorem marki Lanberg na terenie Twojego kraju.

 

Jeśli nie jesteś pewien lub masz dodatkowe pytania, prosimy o kontakt z naszym zespołem wsparcia Lanberg korzystając z tego formularza kontaktowego.

Większość produktów marki Lanberg posiada na stronie danego produktu w zakładce "Pliki" dołączone wiersze z załącznikami dotyczącymi certyfikacji oraz deklaracji. Najczęściej udostępniane to:

  • Deklaracja zgodności (CE) - w pliku PDF w języku polskim oraz angielskim,
  • Deklaracja właściwości użytkowych (DWU) - w pliku PDF w języku polskim oraz angielskim,
  • Certyfikat lub oświadczenie o spełnieniu sprecyzowanych norm VDE - w pliku PDF w języku polskim oraz angielskim.

Mimo, że sukcesywnie aktualizujemy nasze dane, mogą nastąpić sytuacje w których dany produkt nie będzie posiadać żadnego z wymienionych dokumentów oraz tych, które są wydawane na specyficzne grupy produktów (np. względem obowiązujących przepisów). Może to wynikać z przyczyny w której produkt nie podlega żadnej z obowiązującej dyrektyw lub norm lub jesteśmy w trakcie uzyskiwania i/lub aktualizowania stosownych danych. Istnieją również certyfikaty i/lub raporty, które ze względów procedur są udostępniane tylko na wniosek osoby wnioskującej.

Zachęcamy do kontaktu z naszym zespołem wsparcia Lanberg poprzez formularz kontaktowy, w celu uzyskania ostatecznej odpowiedzi w sprawach dokumentacyjnych.

Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi na liście FAQ? Dalej masz pytania?
Nasz dział chętnie doradzi i odpowie. Wypełnij formularz kontaktowy, podając jak najwięcej szczegółów, abyśmy mogli Tobie doradzić. Postaramy się odpowiedzieć w ciągu 24h.